Analizy i raporty medialne
BIG DATA, BIG DECISIONS, analysis & intuition
analizy i raporty medialne

Zastosowanie

Poniższa tabelka przedstawia klasyczne elementy analizy medialnej. Mamy nadzieję, że ułatwi to Państwu podjęcie decyzji przy wyborze interesujących elementów raportu.
Przykładowe elementy analiz medialnych Charakterystyka
dane źródłoweźródło, autor, tytuł publikacji, data publikacji
infografikaprzedstawienie wyników w formie tabel i wykresów
czas badanianp.: miesięcznie, kwartalnie, półroczne etc.
statystykaprezentacja liczby publikacji; dane ilościowe uwzględniające np.: podział na tematy, trendy
ocena wydźwięku publikacjinacechowanie: pozytywne, negatywne, neutralne, ambiwalentne w powiązaniu z danymi liczbowymi (i / lub procentowymi) bądź punktowe także w odniesieniu do zdjęcia, komentarza czy tytułu
uzasadnienie nacechowaniaocena publikacji z uwzględnieniem kontekstu; wskazanie zagadnień, które wpływają na ocenę publikacji; cytaty z kluczowych publikacji
rozkład opiniiwskazanie źródeł np.: nacechowania negatywnego (tytuły, dzienniki, tygodniki)
wielkość informacjiartykuł, notatka, wzmianka
benchmarkingbadanie porównawcze na temat klienta, produktów, konkurencji
weryfikacja przekazówocena zgodności treści opublikowanego materiału z informacjami emitowanymi przez nadawcę
ekwiwalent reklamowyprasa, radio, telewizja
komentarze i opiniewyszczególnienie kluczowych komentarzy i opinii ekspertów
Szczegółowe analizy medialne stanowią obecnie niezbędną pomoc w takich obszarach jak: sprzedaż, marketing, public relations, badania i rozwój. To sprawdzony dostęp do zasobów wiedzy i umiejętności.

Zapraszamy do zapoznania się z przykładami analiz medialnych.

Ze względu na wartość komercyjną niektórych analiz oraz życzenia Klientów dostęp do wybranych produktów został ograniczony. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt.

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions