Analizy i raporty medialne
BIG DATA, BIG DECISIONS, analysis & intuition
analizy i raporty medialne

Co proponujemy?

Opracowujemy analizy i raporty medialne na podstawie informacji z prasy, radia, telewizji i internetu. Celem ich jest pokazanie, jak tematy związane z działaniami Klienta przedstawiane są w wybranych mediach. Nasze analizy charakteryzują się obiektywizmem i szczegółowością. Czytelne i merytoryczne raporty ugruntowują i poszerzają wiedzę na temat otoczenia biznesowego firmy - szans i zagrożeń - oraz umożliwiają zapoznanie się z komentarzami ekspertów. Opracowany w ten sposób raport stanowi niezależne źródło informacji na temat kluczowych dla firmy zagadnień - sygnalizuje perspektywy i kierunki dla jej rozwoju. Nasze analizy i raporty zamawiane są przez kilka grup odbiorców m.in.:
- specjalistów public relations oraz marketingu,
- kadrę menedżerską, dyrektorów finansowych, dyrektorów ds. marketingu etc.

Sprawdzonym przez nas rozwiązaniem jest proponowanie potencjalnym Klientom przykładowych, bezpłatnych próbek naszych analiz. Z wybranego okresu i z określonych źródeł opracowujemy ustalony wspólnie z Klientem temat. Choć próbka raportu medialnego ma charakter jedynie poglądowy, to stanowi sposób na zapoznanie się z opiniami naszych przyszłych Klientów. Opinie te pozwalają nam optymalnie dopasować produkty do potrzeb.

Nie proponujemy standardowych i prostych rozwiązań. Słuchamy uwag, uwzględniamy propozycje Klientów. Nasze produkty i usługi znajdują uznanie wśród Klientów.

Przykładowe elementy raportu:
Przykładowe elementy raportu

Kontakt:

tel.: +48 22 160 51 20
e-mail: raportymedialne@newtonmedia.pl

Zapraszamy do zapoznania się z przykładami analiz medialnych.

Ze względu na wartość komercyjną niektórych analiz oraz życzenia Klientów dostęp do wybranych produktów został ograniczony. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt.

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions