Analizy i raporty medialne
BIG DATA, BIG DECISIONS, analysis & intuition
analizy i raporty medialne

Analiza jakościowa

Analizy medialne powstają na podstawie informacji zebranych w procesie monitoringu mediów na temat konkretnych firm, branż czy produktów. Dostarczają odpowiedzi na pytanie, jak firma przedstawiana jest w mediach. Analiza medialna pozwala wskazać, które media i którzy dziennikarze wykazują największe zainteresowanie np. firmą/osobą.

Analizy jakościowe jest rozbudowanym raportem opartym na statystykach oraz analizie treści. Doświadczony zespół NEWTON Media segregując i analizując pozyskane dane zwraca uwagę na nowe trendy czy ukryte zależności. Tego typu analizy są użytecznym narzędziem ułatwiającym komunikację z mediami i kontrolowanie medialnego obrazu firmy, instytucji, osoby czy tematu. Pomagają również realistycznie ocenić szansę na sukces komunikacyjny; dostarczają wysokiej jakości informacji pomocnych w podejmowaniu strategicznych decyzji.

Efektem bezpośredniej współpracy między NEWTON Media a Polską Agencją Prasową jest oferta specjalna w zakresie analiz depesz agencyjnych PAP. Dzięki posiadanej przez NEWTON Media licencji na ich udostępnianie Klienci otrzymują dostęp do rzetelnych i wiarygodnych wiadomości z kraju i ze świata. Kompleksowość usług w zakresie analiz depesz agencyjnych PAP - analiz medialnych i monitoringu mediów - zapewnia Klientom pełną informację z dowolnego zakresu tematycznego.
Przykładowy wykres

Zapraszamy do zapoznania się z przykładami analiz medialnych.

Ze względu na wartość komercyjną niektórych analiz oraz życzenia Klientów dostęp do wybranych produktów został ograniczony. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt.

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions