BIG DATA, BIG DECISIONS, analysis & intuition

Menu
Archiwum
Raporty
Analiza ilościowa
Analizy medialne powstają na podstawie informacji zebranych w procesie monitoringu mediów na temat konkretnych firm, branż czy produktów. Dostarczają odpowiedzi na pytanie, jak firma przedstawiana jest w mediach. Analiza medialna pozwala wskazać, które media i którzy dziennikarze wykazują największe zainteresowanie np. firmą/osobą.
Analiza ilościowa jest podsumowaniem o charakterze statystycznym. Wykorzystywane tu metody badawcze charakteryzują wybrane zagadnienie poprzez parametry liczbowe. Analiza ilościowa wskazuje np.:
- liczbę i wydźwięk publikacji (pozytywne, negatywne i neutralne),
- liczbę publikacji wg określonych kryteriów np.: rodzaj mediów czy tematyka,
- różnego rodzaju statystyki bazujące na podstawowych danych: źródło, autor, data publikacji.


Zapraszamy do zapoznania się z przykładami analiz medialnych.
Ze względu na wartość komercyjną niektórych analiz oraz życzenia Klientów dostęp do wybranych produktów został ograniczony. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt.